Manual i guia ràpida
GUIA RÀPIDA
Llançament de conjurs

El llançament d'un conjur només és vàlid si es complixen les regles següents:

– El jugador ha de dir el següent: Embruixament de (nivell) / (Nom de l'embruixament) / (Efecte de l'embruixament)

– No es pot realitzar l'embruixament corrent.

– Ha de realitzar-se la lletania al ritme normal de parla.

– Si durant el llançament rep una ferida valida, el conjur es talla i es perd.

– La màgia és lenta, si et costa que l'objectiu entenga l'efecte pren-t'ho amb calma. És part del casteo.

– La majoria de les criatures són immunes a efectes incapacitadores. Per ser mag no el vas a "inutilitzar" amb un conjur, així que recolza al combat i fes mal directe. Serà més útil.

Recursos i recol·leccions

Els materials naturals només es poden arreplegar si tens la recol·lecció adequada per a això. S'han de portar agafats sobre el cap i no es pot ni córrer ni combatre amb ells. (Recorda només pots portar 1 o 2, segons el teu nivell de recol·lector).

Els recursos manufacturats poden emportar-se sense problemes per qualsevol persona, sempre que no superen 15. Els colors són els següents:

– Rojo: Carn
– Blau: Peix
– Morat: Metall

– Verd: Herba
– Groc: Fusta
– Taronja: Residum

Combat

Recordeu que el combat ha de ser fluid i hi ha paraules clau:

Segons dany: Doble, Triple, Cuádruple...
Segons element: De gel, de foc, Sagrado...
Segons habilitats: Directe, Rompeescudo...

Cordones y brazaletes

Los jugadores pueden usar el brazalete de “encapuchado”  (debe ser blanco o tener la palabra “encapuchado” escrita) para ser irreconocibles. Las cuerdas de colores muestran habilidades especiales:

– Verd: Diplomàcia
– Rosa: Do de gents
– Taronja: Objecte amb poders màgics.
– Groc: Arma invocada, recorda que no afecta inmunes.

Estats

Cremada – No podrà deixar de moure's durant 10 segons. Si deixa de moure's en algun moment, el llançador del conjur pot assenyalar-ho i rebrà un punt de dany.

Paràlisi – Este no podrà moure's de 1m² durant 15 segons. L'efecte acaba si és impactat.

Por – Durant 5 segons han d'allunyar-se del llançador. No cal córrer, però no poden atacar ni deixar-se aconseguir per ell.

Controlat – Este atacarà el seu aliat més pròxim fins a assestar un colp, rebre un colp o fins passats 15 segons comptats per l'afectat en veu alta.

Embruixat – L'enemic no podrà atacar al llançador fins al final del combat. De la mateixa manera, el llançador i la seua invocació tampoc podran danyar-ho.

Cegat – Ha de tancar els ulls durant 10 segons o fins que reba un impacte.

Insubstancial – Durant 30 segons no pot atacar ni ser atacat per gent que no siga insubstancial.

Maldit – Tots els atacs realitzats per ell es tornen en contra seu durant 15 segons. Estos colps no poden ser esquivats.

Custodi – El següent embruixament que rep el llançador durant eixe combat s'anul·la.

Dormit – Durant 1 minut, el jugador afectat ha de rolear que no rep cap tipus d'informació del que succeïx al seu voltant. Ha de comptar el temps en veu alta a una velocitat el més pròxima a la real. Desperta si rep un impacte.

Peetrificat – No pot moure's ni atacar durant 30 segons. Tampoc pot rebre dany ni estats.

Enfangat – No podrà córrer en els pròxims 15 segons. L'efecte acaba si el jugador afectat és impactat.